Najczęściej zadawane pytania

Wróć do listy stron


1. Jak założyć profil w katalogu firm z Tarnowskich Gór i okolic?

W celu założenia profilu w niniejszym katalogu, najpierw należy się zarejestrować. Opcja rejestracji widoczna jest w prawym górnym panelu strony tuż przy opcji „Logowanie” jak również bezpośrednio pod tym linkiem https://przedsiebiorcytg.pl/rejestracja. Podczas rejestracji należy podać adres e-mail, na który otrzymasz link aktywacyjny swojego konta, login oraz unikalne hasło. Bez akceptacji Regulaminu i Polityki Prywatności założenie konta nie jest możliwe, ze względu na wszelkiego rodzaju obowiązujące regulacje prawne. Przy rejestracji został zastosowany system CAPTCHA- rodzaj techniki stosowanej jako zabezpieczenie na stronach www, celem której jest dopuszczenie do przesłania danych tylko wypełnionych przez człowieka. Na podany adres e-mail, otrzymasz link aktywacyjny, który należy kliknąć w ciągu najbliższych 24h, dzięki czemu konto zostaje automatycznie aktywowane. Przy logowaniu możesz posłużyć się swoim adresem e-mail bądź loginem.

 

2. Co zrobić, by założyć wizytówkę swojej firmy w katalogu?

W celu założenia wizytówki swojej firmy w niniejszym serwisie, należy posiadać prywatny profil w katalogu. Po zalogowaniu do systemu, w prawym górnym rogu panelu użytkownika, znajduje się żółty przycisk „Dodaj firmę”, który należy wybrać, by założyć wirtualną wizytówkę swojej działalności.

 

3. Ile wizytówek firm mogę założyć?

W katalogu możesz założyć dowolną liczbę wizytówek prowadzonych firm, przy czym, każda wizytówka dedykowana jest jednej firmie. Zdublowane wizytówki danej firmy będą usuwane przez administratorów.

 

4. W jakim formacie i rozmiarze powinna być dodana pierwsza grafika w wizytówce i co może przedstawiać?

Pierwsza dodana grafika powinna zawierać LOGO na białym tle, przesłane w formacie PNG, w rozmiarze 1920x1080 lub 1280x720 pikseli.

 

5. Ile zdjęć można dodać do wizytówki mojej firmy?

Każda wizytówka może zawierać maksymalnie 5 zdjęć/grafik.

 

6. W jaki sposób mogę edytować dodaną wizytówkę mojej firmy w katalogu?

Po zalogowaniu do katalogu, w prawym górnym rogu panelu użytkownika znajduje się opcja „Konto” po rozwinięciu której, należy wybrać pozycję „Moje firmy”. W kolejnym widoku otrzymasz wgląd do założonych przez Ciebie wizytówek. Dokładnie w tym miejscu możesz w łatwy sposób wybrać opcję „Edytuj firmę” lub „Usuń ofertę”.

 

7. Co zrobić w przypadku, gdy zapomnę hasła?

Jeśli zapomnisz hasła niezbędnego do zalogowania się w serwisie, możesz wybrać opcję „Reset hasła”. Po jej wybraniu automatycznie dostaniesz wiadomość e-mail na adres, który został podany przez Ciebie przy rejestracji. Wiadomość będzie zawierać losowo wygenerowane hasło, za pomocą którego możesz ponownie zalogować się do katalogu. Ważne jest to, by podczas kolejnego logowania ustawić własne, unikalne hasło i je dobrze zapamiętać :).

 

8. Nie potrafię dostosować pierwszej grafiki w swojej wizytówce. Co zrobić?

Jeśli masz problem z dostosowaniem grafiki z logo Twojej firmy, bądź jej formatem czy rozmiarem, możesz zgłosić się o pomoc do administratorów katalogu, korzystając z formularza kontaktowego znajdującego się w tym miejscu: https://przedsiebiorcytg.pl/kontakt

 

9. Jak mogę skontaktować się z administratorem katalogu firm z Tarnowskich Gór i okolic?

W celu nawiązania kontaktu z administratorem katalogu skorzystaj z formularza dostępnego w tym miejscu https://przedsiebiorcytg.pl/kontakt

 

10. Co powinien zawierać opis firmy? Jakiej długości powienien być?

Opis firmy przede wszystkim powinien zawierać prezentację oferty produktowej/usługowej danej firmy. Treść opisu oferty zawiera m.in. funkcję zorbudowanego formatowania tekstu (pogrubienia, kursywa, podkreślenia, justowanie tekstu, numerowanie, punktowanie, zmianę typu czcionki, jej rozmiaru oraz koloru itd.) oraz dodatkowe, które umożliwiają:

Wiadomo, że im bardziej opis będzie zwięzły i konkretny, tym jest lepszy do przyswojenia. Powodzenia!

Back to top